Team wolf
Vous souhaitez réagir à ce message ? Créez un compte en quelques clics ou connectez-vous pour continuer.
Team wolf

un forum de tout et de rien (teen wolf, remède ect...

Le Deal du moment : -29%
DYSON V8 Origin – Aspirateur balai sans fil
Voir le deal
269.99 €

Vous n'êtes pas connecté. Connectez-vous ou enregistrez-vous

Citations et répliques

Aller en bas  Message [Page 1 sur 1]

1Citations et répliques Empty Citations et répliques Sam 28 Sep - 17:58

Admin

Admin
Admin

Vous pouvez retrouver dans cette partie, les citations ainsi que les répliques cultes de la série.

SAISON 1 :

Episode 1 - Pilot

Alison : Friends share secrets. That's what keeps us close. / Les amis partagent leurs secrets. C'est ce qui nous rapproche.

Emily : Not everyone dreams of making it in Rosewood, Mom. Some people dream of making it out. / Tout le monde ne rêve pas de réussir à Rosewood maman. Quelques uns rêvent de réussir ailleurs.

Spencer : You know what they say about hope. It breeds eternal misery. / Tu sais ce qu'ils disent de l'espoir. Cela apporte une éternité de misère.

Spencer (à propos d'Ali) : She's gone but she's everywhere. / Elle est partie mais elle est de partout.

Spencer (à propos d'Ali) : Popular in life and death. / Populaire autant en vie que morte.

Episode 2 - The Jenna Thing

Aria (en voyant Wren) : Oh, is that the new fiancé ? Is he as uptight as Melissa ? / Oh, est-ce le nouveau fiancé ? Il n'est pas aussi crispé que Mélissa ?

Jenna : You can say "blind" Spencer. It's not a dirty word. / Tu peux dire "aveugle" Spencer. Ce n'est pas un mot sale.

Episode 3 - To Kill A Mocking Girl

Spencer : I made some pasta if you're hungry. / J'ai fait des pâtes si tu as faim.

Mélissa : I'm not eating pasta. I don't need to be depressed and fat. / Je ne mange pas de pâtes. Je n'ai pas besoin d'être grosse et déprimée.

Alison : You better keep your mouth shut, unless you wanna go back to spending your weekends alone with Dance Dance Revolution and a jumbo bag of chips. / Tu ferais de mieux de tenir ta langue, à moins que tu veuilles de nouveau passer tes weekends toute seule avec Dance Dance Revolution et un bol rempli de chips.

Jenna : Whisper, whisper, whisper... It's almost like Alison is still here.

Episode 4 - Can You Hear Me Now ?

Spencer : There are teachers you don't wanna see on a bike, and there are teachers you do wanna see on a bike.

Maya : I care about you, so I'll wait. You don't need to say anything. You just need to know that.

Emily : How bad did your mom bust you over wrecking Sean's car.

→ Hanna : Okay, I didn't wreck it, I damaged it.

Spencer : Maybe he took a break from sitting on his porch and pulling the heads off of squirells.

Wren (à Spencer) : I was telling the truth. I wish I'd met you first.

Wren : Your face is very fair.

→ Spencer : How about some black coffee ?

→ Wren : I've been drinking scotch. I'd rather not mix my beverages.

Episode 5 - Reality Bites Me

Ezra (à Aria) : Because if A knows, I'm thinking that B and C and everybody else does too.

SAISON 2 :

Episode 1 :

VO : I’m starting to think that bitch has superpowers.
VF : Je commence à penser que cette garce a des supers pouvoirs.

- Hannah

Episode 2 :

VO : If lying was a crime, we'd all be in jail.
VF : Si mentir était un crime, on serait toute en prison.

- Emily

Episode 3 :

VO : "It's like Alison used to say. You're not lying, you're just pre-telling the truth."
VF : C'est comme ce qu'Alison avait l'habitude de dire. Tu ne mens pas, tu dis pré-dis la vérité.

- Hannah

Episode 5 :

VO : My mom and I try to save our Eat, Pray, Love moments for when we're alone.
VF : Ma mère et moi essayons de préserver nos moments Manger, Prier, Aimer, pour lorsque l'on est seule.

- Hannah

VO : You don't paper over windows unless you're a vampire.
VF : Tu ne recouvres pas des fenêtres de papier à moins que tu sois un vampire.

- Spencer

Episode 12 - Over My Dead Body

VO : "Two can keep a secret if one of them is dead."
VF : Deux personnes peuvent garder un secret, si l'une d'entre elles est morte".

- Alison

Episode 23 - Eye Of The Beholder

Hanna (à propos de Duncan) : He was cute from the back.

Hanna : I can't go around without a phone. That's like going around without a brain...or shoes. / Je ne peux pas me promener sans cellulaire. C'est comme se promener sans cerveau... ou sans souliers.

Ezra (à Ella) : I can offer you chocolate milk. Or an apple. / Je peux vous offrir du lait au chocolat. Ou une pomme.

Episode 24 - If These Dolls Could Talk

Alison (à Spencer) : This isn't Yahtzee , sweetie. This is some seriously messed up stuff. But here's the good news : you're getting warmer.

Episode 25 - UnmAsked

Mélissa : I know how Jenna went blind, and so did Garrett. If he killed Alison, it's because he thought she deserved it.

Aria : I don't know about you guys, but "-A" talking about body bags makes me very nervous.

Spencer : Hide-and-seek was my favourite game with Melissa. Wanna know why ? I always won.

Spencer : Fitz is a sucker for tragic love stories.

Mona : You're not the only genious in this car Spencer. You bitches underestimated me.

SAISON 3:

Episode 1 - It Happened That Night

-A: Mona played with dolls, I play with body parts. Game on bitches.

Episode 2 - Red Is The New Black

Aria: Don't look at me! I'm ready to hang a sign: "Bitch can see!"

Mona: You're getting them again, aren't you? The texts.

https://teamwolf.forum-canada.com

Revenir en haut  Message [Page 1 sur 1]